Stefana Giurgiu, PR Manager al Festivalului Untold, a declarat, vineri, corespondentului MEDIAFAX ca cele 10.000 de abonamente, la pretul promotional de 222 de lei fiecare, au fost vandute in doua transe, iar timpul in care s-au epuizat - ”putin peste o jumatate de ora” - a fost ”un succes nesperat”.
”Am pus, vineri, in vanzare, pe un site specializat, primele 5.000 de abonamente la Untold 2016, la pretul promotional de 222 de lei, iar acestea s-au epuizat in sub patru minute, ceea ce ce este un succes nesperat. Dupa un sfert de ora de la vanzarea primelor 5.000 de abonamente am pus in vanzare, la acelasi pret, alte 5.000 de abonamente, care s-au epuizat in 30 de minute”, a spus Giurgiu.
Organizatorii Untold asteapta la editia de anul viitor peste 300.000 de persoane, fata de aproximativ 240.000 de persoane cate au participat la prima editie, in 2015. Prima editie a Festivalului Untold s-a desfasurat in perioada 30 iulie - 2 august 2015, fiind evenimentul major din cadrul proiectului Cluj-Napoca 2015 - Capitala Europeana a Tineretului.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Early Game Ventures Fund II - 60 de milioane de euro pentru startup-uri
Sursa: start-up.ro
-
TEILOR lansează DAAR: bijuterii cu diamante create în laborator
Sursa: green.start-up.ro
-
Se va mai scumpi berea artizanală? Ce spune Alexandru Bănescu, producătorul...
Sursa: retail.ro
-
Puterea rugăciunii aduce vindecarea inimii, a sufletului și a trupului
Sursa: garbo.ro
-
Andreea Marin, gânduri emoționante despre mama sa, în ziua în care ar fi...
Sursa: kudika.ro
-
OTP România anunță profit de 2 milioane de lei în T1 2024
Sursa: futurebanking.ro
-
Studiu de siguranță rutieră Dacia: Doar 1 din 10 pietoni se simt în...
Sursa: wall-street.ro