Astfel, in noaptea de patru spre cinci martie, intre orele 2 si 6 dimineata ProTV a inregistrat, in timpul unei revizii tehnice, un rating de 0,1 (share 3.0), ceea ce inseamna ca 6.700 de telespectatori au urmarit niste minunate dungi colorate. Stim ca monitorizarea ratingului televiziunilor din România nu este tocmai cea mai curata afacere si ca exista multe voci care afirma ca se fac aranjamente grosolane, dar chiar sa se ajunga la un astfel de rezultat nu ne-am fi gindit. Problema cea mai grava este ca ratingul raportat de firma GfK (care se pare ca se afla intr-o oarecare relatie de prietenie cu postul de televiziune al lui Adrian Sirbu), influenteaza cel mai mult volumul de publicitate difuzat. Adica, ai rating bun, vine si reclama, care inseamna bani, deci profit. Ce conteaza daca ratingul este real sau doar o fictiune, conteaza doar sa apara pe o hirtie "stampilata", sa sara in ochiul agentiilor de publicitate. Intrebarea care ne trece prin minte si care este cit se poate de legitima, este daca (mai) putem avea incredere in vreo statistica de acest gen.