Utilizatorii pot alege între trei tipuri de pulverizare, în funcție de nevoile lor zilnice, prin intermediul comutatorului inovator SmartSwitch. Modul ”Rain” este la fel de liniștitor ca ploaia de vară, ”Jet” este pentru o curățare supremă și clătire, ”Massage” pentru a revitaliza corpul și mintea.
”Noua tendință în amenajarea băii este de a crea un refugiu personal în care să ne putem bucura de timpul personal, departe de ritmul alert al vieții moderne. Accentul este pus pe personalizare și unicitate: oamenii își doresc un spațiu în care să simtă că este al lor, unde să lase grijile zilei deoparte și să își înceapă relaxarea profundă. Montarea unei noi pare de duș este ușor de realizat în ceea ce privește efortul, dar și investiția financiară, însă transformarea pe care o oferă este profundă”, explică liderul LIXIL Global Design EMENA Patrick Speck.
Cu designul său minimalist, noua pară de duș poate fi integrată în orice baie modernă și se potrivește perfect cu pălăria de duș GROHE Tempesta 250, asigurând un aspect integrat. Indiferent de design-ul elegant rotund sau pătrat, para de duș vine cu ShockProof, un inel din silicon care previne deteriorarea dacă dușul este scăpat. Nu doar că este rezistentă, dar este și ușor de curățat datorită duzelor anti-calcar din silicon SpeedClean.
GROHE Tempesta 110 se poate achiziționa ca o pară de duș, într-un set cu bară de duș sau ca sistem de duș complet - toate ușor de instalat. Sistemul de montare universal face ca para de duș să fie compatibilă cu toate furtunurile de duș standard, în timp ce noua șină de duș semiflexibilă are un suport reglabil pe înălțime pentru a se potrivi cu găurile sau plăcile existente, făcând din GROHE Tempesta 110 completarea ideală pentru orice baie.
Tendințe în designul canturilor pentru mobilă: culori și finisaje...
Mai multe informații pe www.grohe.ro. Vă invităm să urmăriți GROHE și pe canalele de social media: Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn și YouTube
Despre GROHE
GROHE este un brand de renume mondial pentru soluții complete de baie, bucătărie și accesorii. Din 2014 GROHE face parte din portofoliul celui mai puternic producător japonez de produse pionierat dedicate apei și locuințelor, LIXIL. Din dorința de a oferi "Pure Freude an Wasser”, fiecare produs GROHE urmărește valorile de brand ale calității, tehnologiei, designului și durabilității.
Brandul oferă soluții și produse care îmbunătățesc viața, precum și servicii prin portofoliul său dedicat GROHE QuickFix, GROHE Professional și sub-brand-ul premium GROHE SPA. Toate răspund nevoilor specifice ale partenerilor de afaceri, profesioniștilor GROHE și grupurilor țintă ale acestora.
Poți să-ți pui tapet în baie? Da, dar trebuie să fii atent la asta!
Având apa în centrul activității sale, GROHE contribuie la strategia de responsabilitate a LIXIL cu un lanț valoric de economisire a resurselor: de la producție neutră în CO2*, eliminarea plasticului inutil din ambalajul produsului, până la tehnologii și produse care economisesc apă și energie cum ar fi GROHE Everstream, un duș pentru recircularea apei.
Cu ecosistemul hibrid de comunicare GROHE X, brandul oferă stimulente suplimentare industriei. Fie că este platforma digitală de experiență a brand-ului, fizic sau hibrid în GROHE X Brand & Communication Experience Center din Hemer, Germania, sau pe drum cu GROHE X Motion Trucks, brandul conectează oamenii pentru a îmbunătăți scopul LIXIL de a „face case mai bune să devină realitate. pentru toată lumea, pretutindeni”.
Noile modele MG și SUV-ul electric care schimbă regulile auto
* include proiecte de compensare CO2, mai multe pe green.grohe.com.
Despre LIXIL
LIXIL (TSE Code 5938) realizează produse de pionierat dedicate apei și locuințelor, care soluționează zilnic provocările din viața reală, făcând ca locuințele mai bune să devină o realitate pentru toată lumea, peste tot. Bazându-ne pe moșternirea noastră japoneză, creăm tehnologii de vârf și inovăm pentru a face produse de înaltă calitate care transformă casele. Dar diferența LIXIL este modul în care facem acest lucru; printr-un design cu sens, cu spirit antreprenorial, cu dăruire pentru îmbunătățirea accesibilității în toate și o creștere economică responsabilă. Abordarea noastră prinde viață prin branduri de top din industrie, printre care INAX, GROHE, American Standard și TOSTEM. Aproximativ 55.000 de colegi care operează în peste 150 de țări sunt mândri să facă produse care ating viața a peste un miliard de oameni în fiecare zi. Aflați mai multe pe www.lixil.com.
Afacerea secretă de 16,5 miliarde de dolari dintre Musk și Samsung
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 Semne că cineva îți consumă energia fără să-ți dai seama și cum să îți...
Sursa: kudika.ro
-
Test de spiritualitate: Ce zodie îți iese în cale până la final de an și cum...
Sursa: garbo.ro