Pe 1 octombrie, site-ul oficial al Radiohead anunta lansarea online a proaspatului disc. In citeva zile, cautarile pe Google ale numelui trupei s-au inmultit de zece ori, informeaza „Telegraph“. Paradoxal, cei ce au vizitat site-ul oficial al formatiei britanice nu s-au napustit sa descarce albumul, al carui pret e decis de ei, putind fi chiar si de 0 lire. Multi au preferat sa-si faca rezervare pentru pachetul de 40 de lire, care cuprinde CD-uri si inregistrari pe vinil, afirma purtatorul de cuvint al alternativilor, citat de „Telegraph“. Chiar si asa, initiativa Radiohead n-a ramas fara ecouri in lumea muzicala. Johnny Marr, fostul chitarist de la The Smiths, crede ca noul marketing poate avea si virtuti sociale. „In felul acesta nu mai trebuie sa te ascunzi dupa ineptiile corporatiilor, iar oamenii sint responsabilizati, sint tratati ca niste maturi“, spune Marr, citat de BBC News. „Oricine stie ca poti descarca muzica pe gratis, dar acum se va vedea cine apreciaza cu adevarat trupele respective“, completeaza chitaristul.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro