Si iata, ca dupa atitia ani, povestea prinde viata, stilata doamna transformindu-se peste noapte in Bubulina-gospodina, pe care, in taina, si-o dorea Stefan Banica Jr: Andreea Marin Banica si-a vindut imaginea unei firme producatoare de mezeluri, firma Aldis. Ce nu a crezut insa nimeni, la momentul respectiv, a fost ca stilata doamna, care face pe zina buna in fiecare simbata, chiar se va transforma intr-o veritabila gospodina! Dar traim intr-o lume plina de surprize, surprize, iar Andreea Marin a renuntat la aere si fite si apare intr-un spot publicitar la salam. Clipul incepe cu vedeta TVR pe Kilimanjaro, dar brusc se metamorfozeaza intr-o sotie grijulie care-si hraneste barbatul cu mezeluri. Adica pe Cove, pe care il mingiie pe burta. Din pacate, e doar o reclama. Caci daca ne uitam la sotul legal, acesta arata si se comporta ca un dandi (vezi sarutul cu Oana Sirbu), nicidecum ca un sot iubit de consoarta gospodina.... Daca inainte de a se casatori cu Stefan Banica Jr, Andreea Marin isi asocia imaginea cu niste produse care se adresau femeilor de succes, independente si stilate (vezi spoturile Minimoris, Cartier sau Garnier), acum vedem ca Andreea Marin Banica isi etaleaza imaginea intr-un clip publicitar ce promoveaza salamurile Aldis. O imagine de casnica sadea, al carei singur scop in viata este sa-si vada sotul fericit.

Cu burta plina, spre urmatorul munte

Vedeta sustine, in stilu-i caracteristic, ca pentru ea partea financiara nu este importanta si ca niciodata nu-si va asocia imaginea cu un produs in ale carui calitati nu crede. Realizatorii reclamei sustin ca au ales-o pe Andreea Marian pentru ca "targetul Aldis se regaseste intre fanii ei", dar se contrazic cind afirma ca "spotul se adreseaza femeilor educate din mediul urban". Si stim cu totii care sint fanii Andreei Marin si mediile din care provin.Dar analizind la rece ultimul clip marca Andreea Marin, observam ca pentru aceasta chiar nu conteaza ce produs promoveaza atita timp cit ea este in centrul atentiei si mai si este platita generos pentru asta. In paranteza fie spus, ea este si producatorul clipului publicitar al carui scenariu este usor hilar si utopic, ca sa nu mai vorbim de ambientul care te duce cu gindul la serialele americane. Mesajul spotului se vrea cuceritor, dar te baga in ceata cind o vezi pe Bubulina-gospodina, cu bluza inchisa pina-n git, indopindu-l cu jamboane pe bietul Cove, sufocat de-a dreptul de atita atentie, in ideea de a-i da putere sa cucereasca urmatorul munte. Ce sau pe cine mai poti sa cuceresti daca te imbuibi cu mezeluri, care sint calea sigura spre o burtica respectabila pe care sa te bata tandru doar sotia? Un singur lucru este evident. De cind s-a casatorit cu Stefan Banica Jr, vedeta de la TVR face tot posibilul sa-l tina aproape de ea. Face chiar si pe gospodina, chiar daca nu-i reuseste prea bine acest rol. Probabil ca lui Banica ii place mai mult mirosul de jambon, decit cel de sampon...