Cantareata americana Madonna a declarat ca decizia ei de a adopta un copil orfan a fost mai buna decat munca pe care o depun vedetele devenite ambasadoare ale bunavointei din partea Natiunilor Unite, precum Angelina.

Starul, care a obtinut recent decizia temporara prin care i se permite adoptia unui baietel in varsta de 13 luni, din Malawi, le-a denigrat pe vedetele care isi folosesc faima pentru a ajuta Organizatia Natiunilor Unite.

Madonna, in varsta de 48 de ani, a declarat revistei "Time": "Uite, as fi putut sa ma alatur ONU si sa devin ambasador si sa vizitez multe tari, doar sa apar pe acolo si sa zambesc. Dar nu asa se ajunge la radacina problemei. Bineinteles, problema nu este rezolvata nici daca oferi oamenilor mancare si medicamente si construiesti un orfelinat. Dar este un inceput".

Presa e de vina

La inceputul acestei saptamani, Madonna a declarat ca oamenilor obisnuiti nu le pasa ca ea a adoptat un copil din Malawi si ca media este singura responsabila pentru valva creata.

"Cand spui lucruri ca faptul ca am primit un tratament special pentru ca sunt celebra sau cand faci aluzii la rapire, informatiile se amesteca si ei reusesc sa vanda o gramada de ziare", a spus Madonna.
"Ar trebui sa le pese doar de faptul ca exista peste un milion de orfani in Malawi si ca urmarirea actelor mele constituie o utilizare nepotrivita a timpului si banilor", a adaugat aceasta.

Citeste si:

Ambasadorii bunavointei pentru Natiunile Unite sunt celebritati care colaboreaza cu diverse birouri ale organizatiei, precum Inaltul comisariat pentru refugiati al Natiunilor Unite sau UNICEF.

Printre celebritati se numara cantareata Barbara Hendricks, actritele Angelina Jolie si Nicole Kidman si creatorul de moda Giorgio Armani.

Organizatorul concertelor Madonna si U2 isi deschide filiala in Romania

Eventim, lider european in vanzarea de bilete pentru spectacole si evenimente, si-a deschis o filiala in Romania, potrivit unui comunicat al companiei, remis "HotNews". Compania germana isi va incepe activitatea la inceputul anului viitor si se va ocupa de ticketing si organizare de spectacole live.
Biletele la spectacole vor fi distribuite atat online, prin intermediul unei retele de site-uri partenere, cat si prin intermediul unor puncte de vanzare specializate, amplasate in marile centre comerciale. Utilizatorul va avea posibilitatea de a-si alege inclusiv locul in sala.
Eventim vinde anual in jur de 40 de milioane de bilete la peste 100.000 de concerte, spectacole de teatru si opera, dar si evenimente sportive.

Compania opereaza in prezent in 13 tari, fiind lider atat pe piata de ticketing, cat si pe cea a spectacolelor live in Germania, Austria, Slovenia, Croatia, Ungaria si Slovacia. Eventim se ocupa de planificarea, organizarea si productia concertelor, a turneelor muzicale si a festivalurilor in aer liber, printre care concertele Madonna, Rolling Stones, Genesis si U2.