Doamna (sau domnisoara?) de la 0900 90 10 30, adica de la concursul ala de pe Prima TV in care prezentatoarele se roaga in genunchi de telespectatori sa sune si sa ghiceasca un cuvint, chipurile ca sa cistige bani, a schimbat, in mod evident, strategia de abordare a publicului.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
Tigers Summit 2024: România în viziunea a trei investitori locali
Sursa: start-up.ro
-
Women TechEU, granturi pentru startup-uri cu femei fondator. Înscrieri deschise
Sursa: green.start-up.ro
-
SGR la Kaufland: retailerul oferă încă o dată valoarea voucherului cu...
Sursa: retail.ro
-
Bucureștiul are 8 intersecții „inteligente” noi. Unde se află semafoarele de...
Sursa: wall-street.ro
-
Etalare de Tarot: Ce secret iese la suprafață?
Sursa: kudika.ro