Alaturi de alte vedete din showbiz, precum Andreea Marin, Mihaela Radulescu sau Andreea Raicu, Alexandra Dinu reprezinta si ea una dintre figurile favorite ale marilor campanii de publicitate.

Din pacate pentru actrita, plecarea in Italia in cautarea succesului a insemnat implicit si o scadere de popularitate in tara sa natala. Rarele sale aparitii pe micile ecrane i-au afectat priza la public, dar si cota financiara.

Mihaela Radulescu a luat de 6 ori mai mult

Citeste si:

Fosta sotie a fotbalistului Adrian Mutu a devenit recent imaginea unei marci de sampon, continuand astfel seria vedetelor care au aparut in spoturile publicitare la acest produs, precum Mihaela Radulescu sau Daniela Nane. Onorariul primit pentru acest testimonial a fost insa mai mic decat cele cu care era obisnuita pana acum. Potrivit unor surse neoficiale, suma pentru care Alexandra a semnat acordul cu firma respectiva se ridica la 5.000 de euro, adica de doua ori mai putin decat ar fi primit, se pare, in mod obisnuit pentru alte reclame. Potrivit unor informatii publicate in presa, pentru acelasi gen de testimonial la acest produs, vedeta Antenei 1, Mihaela Radulescu ar fi fost recompensata cu o suma de aproape 6 ori mai mare. In urma cu mai bine de un an, Alexandra a mai fost imaginea unei bauturi slab alcoolizate, campanie pentru care ar fi incasat o suma in euro cu patru zerouri.

Fara prea mult machiaj

In spotul publicitar amintit, imaginea Alexandrei Dinu este usor schimbata, pe chipul actritei putandu-se observa cu usurinta o anumita paloare. Ca mai toate protagonistele unor reclame la produsele de par, nici vedeta din "Second-hand" nu a fost lasata sa se machieze prea mult la sedinta de filmare, tocmai pentru a nu atrage atentia telespectatorilor de la podoaba sa capilara.