Celebrul fes tuguiat marca "Paul&Shark" pe care Basescu l-a purtat cu ocazia vizitelor in Valea Oltului a starnit numeroase pasiuni atat in randul fanilor presedintelui, cat si in randul designerilor de moda din Romania. Si daca cei mai multi dintre acestia din urma s-au multumit sa comenteze podoaba vestimentara a presedintelui, Roxana Moise, designerul casei Ambrozia, se pregateste sa lanseze colectia "Fesul lui Basescu".

Fesul prezidential a fost pe larg comentat de cativa designeri romani care sunt de parere ca Basescu a fost inspirat atunci cand a ales accesoriul vestimentar de la Paul&Shark. Catalin Botezatu a spus ca presedintele este "cool" cu fesul pe cap, dar l-a sfatuit sa-l poarte "mai indesat pe cap", Zina Dumitrescu i-ar recomanda ca alternativa si varianta basca englezeasca, iar Mihai Albu a declarat ca l-ar vedea cu o palarie cu boruri mici.

Prima care s-a gandit sa lanseze in serie moda fesului prezidential a fost Roxana Moise, designer al casei de moda Ambrozia, care a realizat deja prototipul colectiei "Fesul lui Basescu". Tanara de numai 22 de ani a debutat ca designer vestimentar in cadrul Bucharest Fashion Week 2005, unde a prezentat o colectie foarte apreciata de public.

Citeste si:

Roxana spune ca atunci cand l-a vazut pe presedinte la televizor cu fesul pe cap in Valea Oltului, s-a gandit imediat sa lanseze o colectie de caciulite prezidentiale a la Basescu. "Presedintele a facut o alegere inspirata. Are umor, este cool si cred ca fesul pus neglijent pe cap il reprezinta si probabil ca multi romani vor adopta moda Basescu.

Am realizat deja prototipul colectiei "Fesul lui Basescu" si intentionez sa o lansez cat mai curand pentru ca suntem deja la mijlocul lunii ianuarie, iar moda de iarna a fost lansata cu multe luni in urma", spune Roxana. Colectia va cuprinde fesuri unisex, de toate culorile, care vor putea fi cumparate la un pret modic, intre 100.000 si 150.000 lei vechi (10 - 15 lei RON), primele modele urmand a fi scoase la vanzare in aproximativ doua saptamani.