Din contra, ei "mananca pe paine" muzica trioului de peste Prut, albumul "Disc O-Zone" inregistrand in cursul anului 2005 circa 900.000 de unitati vandute in Japonia, fiind declarat "cel mai vandut album al anului".

Pe scurt, aceste cifre inseamna, nici mai mult nici mai putin, de noua discuri de platina, adica cel mai mare succes international inregistrat vreodata de o trupa care canta in limba romana. Or, aceasta performanta este cu atat mai importanta cu cat survine la doi ani de la lansarea oficiala a albumului. Asa cum se stie, propulsat la posturile de radio europene printr-o greseala cu iz de plagiat, hitul "Dragostea din tei" a facut adevarate minuni, aducandu-le baietilor de la O-Zone nenumarate discuri de aur si platina, completate de zeci de "nr. 1" in topurile muzicale din tari precum Franta, Germania, Portugalia, Norvegia, Danemarca, Austria si Finlanda, o stationare de 12 saptamani in Billboard Eurochart Hot 100 Singles (cinci saptamani pe primul loc) si circa 40 de adaptari in 12 limbi internationale. Mai mult, potrivit unui top realizat la sfarsitul anului 2004, "Dragostea din tei" a fost cel mai cautat cantec pe Internet al anului, o alta performanta unica in istoria muzicii romanesti.

Trecerea din Europa pe continentul american a venit de la sine, O-Zone patrunzand la inceput in topurile din Brazilia, Peru si Columbia si trecand apoi in clasamentele canadiene.

Evident, pe piata din Statele Unite a fost aproape imposibil de intrat, cu toate ca cei trei O-Zone au primit un sprijinit neasteptat din partea lui Gary Brolsma, un tanar din New Jersey care a produs o adevarata isterie pe Internet cu un "videoclip" realizat in propria casa. Aceasta joaca a generat un milion de accesari in doar doua saptamani, transformandu-l pe tanar intr-un star, gratie piesei... "Dragostea din tei". Or, tinand cont de istoria muzicala a celor doua hituri O-Zone, vanzarile din Japonia nu sunt deloc intamplatoare.