Ambele filme au fost lansate in Statele Unite in aceeasi zi: vineri, 4 mai. Ce-i drept, LOL a avut parte de o lansare limitata, in doar opt state si 105 cinematografe.
Impartind suma de 45.600 de dolari la numarul de cinematografe, rezulta ca fiecare cinematograf a strans 440 de dolari din proiectiile filmului. Adica aproximativ pretul unui iPad 2, relateaza Huffington Post.
Filmarile pentru "LOL" au fost realizate in 2010 si filmul se bazeaza pe comedia frantuzeasca omonima. Demi Moore interpreteaza rolul mamei lui Miley in film.
i
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro