In timp ce criticii de moda si jurnalistii sunt primii care vad colectia la evenimentul de inaugurare, luxosul brand francez s-a hotarat sa schimbe putin tactica. In acesta sezon, potrivit New York Magazine, colectia Louis Vuitton poate fi urmarita live pe pagina de Facebook, fanii putand sa priveasca si sa comenteze show-ul The Art of Travel by Louis Vuitton.
Potrivit Vogue UK, si casa de moda Burberry a mai folosit aceasta metoda la lansarea colectiei primavara-vara 2010.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Chinezii cumpără mai multe mașini electrice decât europenii și americanii la...
Sursa: wall-street.ro