Cel mai mare site de video-sharing va difuza filme intregi din arhiva marelui producator Metro-Goldwyn-Mayer (MGM), pentru a spori veniturile din publicitate de ambele parti.

YouTube va gazdui, in parteneriat cu MGM, un canal video numit “Impact” si dedicat exclusiv filmelor de actiune, show-urilor de televiziune si clipurilor, scrie BBC News .

Potrivit copresedintelui MGM Worldwide Television, Jim Packer, site-ul de video-sharing este partenerul ideal gratie celor 280 de milioane de utilizatori lunari de care se bucura.

“Impact” va avea in grila de programe clipuri din productiile clasice marca MGM, cum ar fi “Rocky”, “Ronin”, “Blonda de la Drept” si “Cei sapte magnifici”. Printre filme se numara “Lupul singuratic” sau “Calugarul antiglont”, precum si dintre cele care il au ca protagonist pe Chuck Norris.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.