Victoria calca astfel pe urmele sotului, fotbalistul David Beckham, care in noiembrie anul trecut a semnat un contract de 41 de milioane de dolari cu acelasi brand, pozand aproape gol in campania publicitara a unei game de lenjerie intima pentru barbati.
In cazul Victoriei, cifrele contractului nu au fost inca facute publice, potrivit ABC.es.
“Nici o alta persoana nu ar fi putut lansa noua campanie de lenjerie intima Armani in locul Victoriei. Ea este un “icon” al stilului, o femeie dinamica a carei faima si carisma va da un imbold acestei campanii internationale destinata femeilor”, a declarat cunoscutul creator intr-o conferinta de presa, citat de UsMagazine.
Fotbalistul David Beckham a fost imaginea liniei de lenjerie intima pentru barbati Emporio Armani-toamna/iarna 2009. Pe durata sedintelor foto pentru campanie acesta a recunoscut ca a fost stanjenit sa se dezbrace, deoarece stia ca mama sa va vedea reclamele.
„A fost prima persoana care m-a sunat pe durata campaniei si m-a intrebat ce se intampla cu mine?!? Am incercat sa-i explic dar nu cred ca a inteles mare lucru”, a declarat David cu privire la acest subiect.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Early Game Ventures Fund II - 60 de milioane de euro pentru startup-uri
Sursa: start-up.ro
-
TEILOR lansează DAAR: bijuterii cu diamante create în laborator
Sursa: green.start-up.ro
-
Se va mai scumpi berea artizanală? Ce spune Alexandru Bănescu, producătorul...
Sursa: retail.ro
-
Puterea rugăciunii aduce vindecarea inimii, a sufletului și a trupului
Sursa: garbo.ro
-
OTP România anunță profit de 2 milioane de lei în T1 2024
Sursa: futurebanking.ro
-
Sebastian Dobrincu și Ioana Ignat s-au despărțit, după 3 ani de relație!
Sursa: kudika.ro
-
Limuzina de aproape șapte metri a lui Putin va fi produsă în fosta uzină...
Sursa: wall-street.ro