Fosta Posh Spice a fost aleasa de creatorul italian sa reprezinte imaginea noii colectii de lenjerie intima Emporio Armani, primavara-vara 2009, a anuntat casa de moda, citata de presa internationala.

Victoria calca astfel pe urmele sotului, fotbalistul David Beckham, care in noiembrie anul trecut a semnat un contract de 41 de milioane de dolari cu acelasi brand, pozand aproape gol in campania publicitara a unei game de lenjerie intima pentru barbati.

In cazul Victoriei, cifrele contractului nu au fost inca facute publice, potrivit ABC.es.

“Nici o alta persoana nu ar fi putut lansa noua campanie de lenjerie intima Armani in locul Victoriei. Ea este un “icon” al stilului, o femeie dinamica a carei faima si carisma va da un imbold acestei campanii internationale destinata femeilor”, a declarat cunoscutul creator intr-o conferinta de presa, citat de UsMagazine.

Fotbalistul David Beckham a fost imaginea liniei de lenjerie intima pentru barbati Emporio Armani-toamna/iarna 2009. Pe durata sedintelor foto pentru campanie acesta a recunoscut ca a fost stanjenit sa se dezbrace, deoarece stia ca mama sa va vedea reclamele.

„A fost prima persoana care m-a sunat pe durata campaniei si m-a intrebat ce se intampla cu mine?!? Am incercat sa-i explic dar nu cred ca a inteles mare lucru”, a declarat David cu privire la acest subiect.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.