IMDB.com, cea mai mare baza de date referitoare la tot ce tine de industria filmului si totodata una dintre cele mai vizitate destinatii virtuale, a hotarat sa faca un pas important inspre 2.0.

Pentru inceput numarul de filme si show-uri de televiziune care vor putea fi vizionate gratuit pe site-ul Internet Movie Database este de doar 6.000, printre acestea aflandu-se atat filme clasice ("Some Like It hot") cat si seriale populare cum ar "24' sau "Heroes". Compania, aflata in proprietatea gigantului web Amazon.com, a promis ca va oferi vizitatorilor sai si experienta unor difuzari in premiera absoluta, vorbindu-se de seriale ca "Lipstick Jungle" sau "30 Rock", aflam de la Reuters.

IMDB, devenit o extensie fireasca a "raftului" Amazon, se bazeaza pe parteneriate-cheie cu producatori importanti (CBS, Sony Pictures Television) dar si pe sute de independenti carora le va oferi o adevarata platforma de promovare. O alta sursa de continut va fi platforma de continut video Hulu.

Miscarea celor de la IMDB e strategica in aceste vremuri de expansiune media: filmele si serialele sunt extrem de usor de monetizat si numarul de vizitatori ai site-ului este in continua crestere, atat fata de brandul-mama, Amazon, cat si fata de Hulu.com. Lucru care poate fi observat si dintr-o simpla comparatie facuta intre cei trei, pe Alexa.com. Cifrele in scadere din iulie si august sunt firesti, atata vreme cat toamna se depasesc, cu adevarat, recordurile de box-office:


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.