De ce se pun aceste probleme? "Pentru ca in internetul din RO exista cazuri in care se plateste publicitate care nu apare. Anumiti editori de siteuri mint pur si simplu si raporteaza afisari care nu exista in realitate. Efectul? Campaniile sint trucate si banii sint incasati nemeritat", argumenteaza Catalin Tolontan, din postura de membru al conducerii BRAT.
Si am avea chiar si o solutie la aceasta problema: "Agentiile sa-si exprime clar vointa, pe care BRAT le-a solicitat-o chiar in aceste zile, iar sutele de editori on line sa nu mai accepte ca interesele lor pe termen lung sa fie tinute in prizonierat de citiva editori/oameni carora toata lumea le cunoaste reputatia", aflam, tot prin intermediul lui Tolontan. Jurnalistul prezinta astfel Sistemul NET MONITOR, pentru care "editorii ar urma sa plateasca sume de ordinul sutelor, iar agentiile citeva mii pe an". "E un pret care merita pentru a transforma o neincredere infinita intr-o incredere unanim recunoscuta", conchide Catalin Tolontan.
Orlando Nicoara, reprezentantul diviziei online Media Pro Interactive, a trustului Media Pro, a raspuns articolului lui Tolontan pe un ton iritat: "Draga Tolo, vorbesti in necunostinta de cauza". Nicoara spune ca este de acord cu implementarea noului sistem de monitorizare, insa numai in conditiile in care agentiile de publicitate, principalele beneficiare, vor suporta cea mai mare parte din costuri, iar monitorizarea campaniilor publicitare sa se refere doar la numarul de afisari, si nu si la numarul de click-uri, explica DailyBusiness.ro. Nicoara considera ca "numarul de click-uri este o cifra 'sensibila' atat pentru agentie/client cat si pentru publisher".
DailyBusiness.ro publica si comentariul lui Cristian Parvan, specialist in media si online, cu experienta de mai multi ani in cadrul Zenith Media, in prezent antreprenor, care spune ca "s-a ajuns la un blocaj si din pacate constat ca si oamenii maturi care inteleg piata media tind sa radicalizeze pozitiile. [...] De ce a devenit imposibil sa rezolvati aceste lucruri INAUNTRUL organizatiei in care din fericire e stransa industria?". "Sincer, sper sa gasiti metode prin care monitorizarea publicitatii online sa fie posibila", conchide Parvan, intr-un comentariu postat ca raspuns la argumetarea lui Orlando Nicoara, pe blogul sau.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Semnele că ai un suflet trezit spiritual
Sursa: garbo.ro
-
1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de asigurări NN
Sursa: futurebanking.ro
-
Evenimentele astrologice din mai ne învață cele mai frumoase lecții de până...
Sursa: kudika.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
Antreprenoriatul românesc, la ani lumină de dezvoltare: peste 90 % dintre...
Sursa: wall-street.ro