Așa cum menționam mai sus și așa cum ne-am obișnuit, ediția de anul acesta a inclus 42 de speakeri, cunoscuți la nivelul întregii țări. La cea dea-a unsprezecea ediție a retailArena au urcat pe scenă specialiști din retail, FMCG, dar și logistică și curierat.
Cele trei fireside chat-uri cu antreprenori și manageri din România, alături de cele șapte paneluri de discuție, dar și zona EXPO, bogată în standuri, au atras o audiență de peste 550 de participanți în sală.
De asemenea, în urma conferinței, au rezultat aproximativ 30 de articole scrise, dintre care amintim:
- Proiect unic în România: Ce va construi IULIUS în locul fabricii Carbochim
- Cătălin Pozdarie, CEO Hervis, la retailArena 2023: Consumatorii caută reduceri, dar noi, retailerii, nu putem trăi doar din promoții și oferte
- Maciej Podwojski, Primark: Românilor le place să se plimbe prin malluri
- Oana Antohe, Senior Director eMAG: De Black Friday sunt vânzări într-o singură zi cât într-o lună de vară
- Bibiana Stanciulov, Sonimpex Topoloveni, la retailArena 2023: Ca să ai o afacere cinstită în România trebuie să ai tupeu, să fii oltean și să fii puțin nebun
- retailArena | Taisia Radu, Cometex: Este mai simplu să gândești o casă de la început decât să ajustezi o clădire veche de zeci de ani
- retailArena | Dana Bălănescu, Penny: Anul trecut am încasat din online 10 milioane de euro
- retailArena | Alexandru Vasiliu, e-Mobility Rentals: Oamenii și-au păstrat apetitul pentru livrări la domiciliu după pandemie
- George Iordache, Sameday, la retailArena 2023: Rata de retur nu a crescut semnificativ în ultimii 2-3 ani, dimpotrivă e în scădere
Prezența la eveniment nu a fost bogată numai în offline, în online, conferința înregistrând cifre record. Peste 35.000 de vizualizări în timp real și un număr record de peste 5.000 de schimburi de cărți de vizită au avut loc în platforma ICEvents.
Mulțumim tuturor participanților la cea de-a unsprezecea ediție a retailArena și îi rugăm să urmărească platforma ICEvents pentru a afla data evenimentului din 2024, ce urmează să fie anunțată.
De asemenea, puteți urmări cele mai noi informații din industriile retail & FCMG pe paginile de Facebook, respectiv LinkedIN ale retail.ro și Wall-Street.ro.
retailArena a fost un eveniment organizat de retail.ro și wall-street.ro, având ca Online Commerce Partner pe FAN Courier, la categoria Gold Partners pe Mastercard, P3 Logistic Parks, WDP, eMAG, Penny, Lidl, dar și pe Altex, Offerista Group, httpool, Sameday, nhood, tbi bank, Mokka, Invest HK, Innnobyte, VIVO Mall, Hervis, Environ, IULIUS, Vodafone, Cometex și Payten ca Silver Partners, sponsori fiind Mavericks, ROPECO, e-Mobility Rentals, Tappy.ro, Tomra, Fepra, și 4pay.ro.
SOIREES DE LA MODE, Ediția 33 - “140 de Ani de CHANEL”, un...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
1 Mai cu mici și bere: la ce spune ANPC să fim atenți
Sursa: wall-street.ro