IMAGE PR, una dintre primele agentii de relatii publice infiintate in Romania, aniverseaza 20 de ani de activitate pe piata de comunicare.

IMAGE PR este o agentie locala, independenta, care s-a mentinut permanent in topul companiilor de comunicare din Romania datorita portofoliului sau de clienti, serviciilor oferite, vizibilitatii proiectelor de comunicare realizate si rezultatelor financiare.

„In cei 20 de ani, am dezvoltat si construit reputatia brandului IMAGE si, in acelasi timp, am evoluat odata cu piata de comunicare si relatii publice din Romania. Practic, am avut privilegiul ca impreuna cu alti colegi din industrie sa educam, sa impunem standarde de calitate, sa stabilim practici corecte si sa contribuim la construirea unei industrii de comunicare solide pe care o vom dezvolta pe mai departe,” a declarat Alexandru Paius, Senior Partner IMAGE PR.

IMAGE PR este unul dintre pionierii industriei de comunicare din Romania, inovand constant in zone distincte ale businessului, de la inventarea sau implementarea unor practici specifice de relatii publice sau lansarea primelor divizii sau departamente specializate de pe piata de comunicare locala si pana la modele de business care au contribuit la dezvoltarea industriei de comunicare din Romania.
Incepand cu anul 1998 a fost prima agentie care a desfasurat actiuni in redactiile de presa, introducand astfel un nou concept pe piata din Romania, PR Blitz-ul.

In plus, este intre primele agentii de relatii publice de la noi care, in anul 1999, avea si un departament de creatie si care a dezvoltat de-a lungul anilor propriile departamente in cadrul agentiei (productie, evenimente) si chiar divizii specializate, cum este cea de Healthcare Communications, anuntata in 2014.

Mai mult decat atat, este una dintre primele agentii din Romania care in anul 2008 a primit o nominalizare la IPRA Golden Awards, cea mai pestigioasa competitie de relatii publice la nivel mondial, cu campania „De Craciun, Coca-Cola alaturi de tine”.

Totodata, IMAGE PR este compania care a implementat strategia de a promova angajatii la statutul de partener, prin acordarea de parti sociale in cadrul firmei. In anul 2008, Iulia Tanase a devenit Managing Partner al agentiei, iar anul acesta, dupa 10 ani de experienta in cadrul companiei, Catrinel Burghelea a devenit al treilea partener al agentiei.

Citeste si:
5 pași esențiali pentru alegerea unei companii de împrumut online
5 pași esențiali pentru...

Pana in prezent, agentia a dezvoltat si implementat peste 3.500 de proiecte de comunicare pentru 82 de companii din diverse arii de activitate si industrii. In anul 1997, IMAGE PR a incheiat primul contract pe termen lung cu compania Coca-Cola, un client care este si astazi in portofoliul agentiei. De altfel, continuitatea clientilor din portofoliu este una dintre caracteristicile agentiei, clientii fiind in cadrul agentiei, in medie, de peste 5 ani. Mai mult de 75% din cifra de afaceri a companiei este realizata cu clientii existenti, parteneri ai agentiei in ultimii 5-15 ani.

„Credem in parteneriate pe termen lung si acest lucru se reflecta si in colaborarile de lunga durata pe care le avem cu clientii nostri. In meseria noastra rezultatele remarcabile si reputatia se construiesc in timp, prin programe integrate de comunicare.
Indiferent de schimbarile care s-au produs pe parcursul anilor, am ramas fideli atat sloganului „building reputation” pe care il avem si pe care vrem sa-l ducem mai departe in urmatorii ani, cat si principiului de a crea valoare adaugata clientilor nostri prin solutiile si propunerile de calitate pe care le oferim”
, a declarat Alexandru Paius.

Citeste si:
Cum se înțelege Loredana Groza cu fiica ei. Elena este fix opusul...
Cum se înțelege Loredana...

Pe parcursul celor 20 de ani de activitate, IMAGE PR a contribuit la formarea, dezvoltarea si profesionalizarea industriei de comunicare si a pregatit numerosi profesionisti, care astazi conduc alte agentii sau departamente de comunicare din companii romanesti sau internationale. In total, in cei 20 de ani de activitate, in cadrul agentiei au lucrat 256 de profesionisti in comunicare.

Agentia a trecut de-a lungul anilor prin diverse transformari organizationale, 6 relocari ale sediului agentiei si printr-un rebranding in anul 2008.

„Elementul esential pentru succesul si stabilitatea afacerii a fost intotdeauna echipa IMAGE PR. Imaginea si reputatia companiei sunt meritul activitatii si eforturilor colegilor mei. La nivelul echipei, am crescut de la 4 oameni initial pana la 53 in anul 2001, dar ne-am mentinut undeva in jur de 30 de persoane in ultimii ani. Astazi suntem 26 de oameni, dintre care 21 de consultanti in comunicare, majoritatea formati ca profesionisti in cadrul agentiei, media vechimii in companie fiind de 7 ani. Unul dintre noi este angajatul agentiei inca de la infiintare, iar cel mai nou are deja 2 ani de cand lucreaza in cadrul echipei”, a adaugat Alexandru Paius.

Citeste si:
Ce servicii oferă o agenție funerară profesională și ce costuri...
Ce servicii oferă o agenție...

Proiectele de comunicare desfasurate de IMAGE PR alaturi de clientii sai au primit atat recunoastere locala cat si internationala prin cele peste 40 de premii si nominalizari obtinute la competitii precum IPRA Golden World Awards, SABRE Awards, EFFIE Awards si Romanian PR Award.

Mai multe informatii despre portofoliul si serviciile companiei IMAGE PR puteti sa gasiti pe: www.imagepr.ro, www.linkedin.com/company/image-pr, www.facebook.com/imagepr.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.