"Este un pas important in ceea ce priveste dezvoltarea ofertelor noastre si extinderea prezentei H&M Romania pe mai multe canale de vanzare. Pe langa cele 38 de magazine, clientii H&M din Romania beneficiaza acum, o data cu lansarea magazinului online, de o experienta de cumparaturi completa, atat prin extinderea cu un nou canal de vanzare, cat si prin completarea si imbogatirea gamei de produse oferite", a declarat Ralf Wein, Country Manager H&M Romania.
Magazinul cuprinde colectiile pentru femei, barbati, adolescenti si copii, decoratiunile interioare si cosmeticele. Vanzarile retailerului au crescut cu 55% in primul trimestru al anului fiscal 2015, la 384 de milioane de coroane suedeze (41,2 milioane de euro) de la 248 de milioane de coroane (26,6 milioane de euro) in acelasi interval al anului trecut. In lei, H&M Romania a raportat o crestere de 45% a veniturilor din vanzari in perioada decembrie 2014-februarie 2015, se arata intr-un raport publicat marti de companie, scrie MEDIAFAX.
Grupul H&M a fost fondat in Suedia in 1947 si este listat la NASDAQ OMX Stockholm. La sfarsitul lunii februarie, H&M avea 3.551 magazine pe circa 50 de piete, inclusiv unitati deschise in sistem de franciza.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Early Game Ventures Fund II - 60 de milioane de euro pentru startup-uri
Sursa: start-up.ro
-
De la iubire la ură nu este decât un singur pas
Sursa: garbo.ro
-
TEILOR lansează DAAR: bijuterii cu diamante create în laborator
Sursa: green.start-up.ro
-
Se va mai scumpi berea artizanală? Ce spune Alexandru Bănescu, producătorul...
Sursa: retail.ro
-
Justin și Hailey Bieber așteaptă primul lor copil! Soția artistului este...
Sursa: kudika.ro
-
ING Bank România are un nou director de marketing
Sursa: futurebanking.ro
-
Petrom a semnat cu Saint-Gobain România un acord pentru furnizarea de energie...
Sursa: wall-street.ro