Lansarea MySpace Music de saptamana trecuta nu si-a lasat asteptate prea mult ecourile. Astfel, la mai putin de o saptamana de la lansare, serviciul a sarbatorit stream-ul cu numarul 1.000.000.000. Avand in vedere ca platformei iTunes i-a luat aproape 3 ani ca sa se poata lauda cu aceeasi cifra (un miliard) succesul MySpace Music marcheaza, poate, inceputul unei noi ere media.

Semnele sunt de gasit pe bloguri. Influentul Michael Arrington (TechCrunch), care a scris entuziast si despre lansare sustine ca impactul pe care-l va avea serviciul MySpace Music asupra industriei muzicale va fi cu adevarat inteles peste luni sau poate chiar ani.

Viitorul, se pare, apartine streamingului media. Lucru dovedit, deja, plenar, de YouTube, la nivel de continut video, si confirmat, se pare, de MySpace Music. Chiar daca succesul initial se datoreaza doar valului de presa pozitiva generat de lansare, cifra e cel putin interesanta. Si ne face sa ne gandim ca predictiile conform carora vom folosi exclusiv "nori de aplicatii" si media la distanta incep sa se adevereasca.