Proiectul celor de la News Corp., accesibil doar daca aveti IP american dar foarte bine primit de presa, a reusit sa stranga semnaturile tuturor celor patru case de discuri majore (Universal, Warner, Sony si EMI), fara sa uite nici publisherii indie (The Orchard) sau un serviciu dedicat tonurilor de apel: Jamster.

MySpace Music
permite utilizatorilor sa asculte, in streaming, orice piesa din catalogul extins al MySpace Music, sa-si ordoneze preferintele intr-o lista de pana la 100 si, daca vrea, sa si downloadeze continutul pe care-l asculta. Totul, pentru o taxa. Costurile de in mentinere a serverelor sunt sustinute de reclama, printre primele companii care au dorit sa fie prezente inca de la lansare numarandu-se McDonalds, State Farm, Toyota sau Sony. Noutatea pe care o aduce platforma este functia (similara cu "Listen to similar artists" de pe Last.fm) de descoperire de muzici noi, baza de 5 milioane de artisti acoperind, evident, toate genurile si subgenurile imaginabile, de la screamo la post-rock psy.

Citeste si:

Stocul de actiuni al companiei nu sta deloc rau, fiind, deja, estimat la peste doua miliarde de dolari, ceea ce-i situeaza inaintea competitiei directe (iMeem si Last.fm) deocamdata. Mai ales ca se pare, speculeaza Michael Arrington de la TechCrunch ca taxele sub forma de drepturi de autor platite de MySpace sunt mai mici decat cele platite de Last.fm (intre 0.005$ si 0.01$ per ascultare). Daca noua masinarie de produs bani a lui Robert Murdoch va fi sau nu subiectul unor procese antitrust (n-ar fi primul si nici ultimul) ramane de vazut. Deocamdata, artistii si fanii lor au o noua agora in care se pot intalni.