Companiile vad clipurile piratate de pe YouTube ca o oportunitate de reclama In ultimele cateva luni, companii de media cum ar fi CBS, Universal Music, Lionsgate sau Electronic Arts au incetat sa ceara YouTube sa opreasca difuzarea neautorizata a unor filme, videoclipuri sau alte continuturi produse de aceste companii si au inceput, in schimb, sa vanda reclama folosind continuturile respective.
CBS este, in mod surprinzator, cel mai nou partener de afaceri al YouTube, in conditiile in care compania Viacom, din acelasi grup, continua un proces in care cere miliarde de dolari proprietarului YouTube, Google, pentru drepturi de autor.
Deocamdata castigurile sunt reduse - reclamele apar doar pe foarte putine dintre milioanele de filme difuzate pe YouTube - dar miscarea sugereaza o posibila imbunatatire a relatiilor dintre companiile de media si YouTube.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Women TechEU, granturi pentru startup-uri cu femei fondator. Înscrieri deschise
Sursa: green.start-up.ro
-
Early Game Ventures Fund II - 60 de milioane de euro pentru startup-uri
Sursa: start-up.ro
-
De la iubire la ură nu este decât un singur pas
Sursa: garbo.ro
-
Ana Baniciu, mesaj emoționant la doi ani de la decesul mamei sale: Nu a...
Sursa: kudika.ro
-
Se va mai scumpi berea artizanală? Ce spune Alexandru Bănescu, producătorul...
Sursa: retail.ro
-
Tesla oprește producția la uzina din Berlin din cauza protestelor. Vânzările...
Sursa: wall-street.ro