Grupul chinez de comert online Alibaba isi accelereaza extinderea internationala prin deschiderea de birouri in Italia, Franta si Germania, pe fondul incetinirii cresterii economice din China, relateaza MarketWatch.

Presedintele Alibaba, Michael Evans, a declarat ca birourile vor fi infiintate in lunile urmatoare, ca parte a strategiei retailerului online de crestere a prezentei in Europa, Statele Unite, Asia si alte regiuni ale lumii.

Evans a facut declaratiile la un eveniment organizat de Alibaba pentru promovarea evenimentului Singles Day, un festival al vanzarilor care are loc pe 11 noiembrie.

Directorul general al companiei, Daniel Zhang, a spus ca pentru editia din acest an a festivalului de discount-uri Alibaba va promova vanzarea de produse din alte tari catre cumparatori chinezi, precum si cea de produse chinezesti catre cumparatorii din strainatate, reflectand atentia tot mai mare acordata de companie operatiunilor internationale, pentru cresterea bazei de clienti si a gamei de produse.

Singles Day este cea mai importanta zi de cumparaturi online din China. Anul trecut, Alibaba a inregistrat un record, cu vanzari de 9,3 miliarde de dolari, chiar daca rata de crestere a fost mai scazuta comparativ cu anul precedent, scrie MEDIAFAX.

Alibaba se confrunta cu incetinirea cresterii economiei chineze si cu saturatia tot mai mare a pietelor urbane, ceea ce determina compania sa se extinda in zonele rurale si in strainatate.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.