Liderul de piata in comertul romanesc de incaltaminte cu amanuntul a vandut anul trecut 3,2 milioane de perechi, se relateaza in comunicatul de presa remis 9AM.ro. „Suntem foarte multumiti de rezultat. Chiar si la zece ani dupa intrarea noastra pe piata din Romania suntem in continua crestere si ne orientam in mod consecvent spre necesitatile clientilor nostri”, spune Daniel Popa, directorul general al firmei DEICHMANN Romania.

„Printre strategiile noastre se numara faptul ca noi abordam, prin oferta noastra, toate grupele de varsta si categoriile sociale. Oferim incaltaminte foarte moderna, de calitate, la preturi extrem de convenabile”, spune Popa. „Cu acest concept am reusit sa accesam o nisa de piata. Clientii din Romania au fost convinsi de oferta noastra, astfel ca de 4 ani suntem si lideri de piata. Ne bucuram de aceasta poveste de succes.”
DEICHMANN Romania a deschis primul magazin in 2007 si de atunci si-a extins in continuare reteaua de filiale. Cu cele opt noi filiale care au fost deschise in 2016, compania este prezenta acum in 82 de locatii. Numarul angajatilor a crescut in total la 629 (2015: 612). Pentru anul curent 2017 sunt planificate 7 noi filiale. „Ne bucuram ca prin deschiderea unor noi magazine vom putea crea si in jur de 40 de noi locuri de munca”, spune Popa. In plus, compania va investi in modernizarea retelei sale de filiale: In acest an sunt planificate trei reamenajari ale filialelor existente.

De asemenea, compania este bine echipata pentru viitor si datorita magazinului sau online, care a fost lansat in septembrie 2016. La www.deichmann.com clientii pot alege in permanenta modele din intreaga colectie. „Particularitatea in comparatie cu magazinele pur online este ca noi urmarim o abordare multichannel. Clientul poate alterna intre oferta stationara si cea online si gaseste peste tot aceleasi preturi”, declara Daniel Popa. Clientul poate verifica si vedea modelul dorit intr-unul din cele peste 80 de magazine si in final il poate comanda online. Invers, se poate orienta oricand in magazinul online si apoi poate cumpara articolul dintr-un magazin stationar, respectiv poate verifica si online daca incaltamintea se afla pe stoc in magazinele stationare. „Pentru noi inseamna o extindere a serviciilor noastre pentru clientii nostri”, spune Popa. O alta oferta noua este serviciul de livrare la domiciliu „Ship to home”, care va fi introdus de la sfarsitul lunii mai 2017. Prin acest sistem clientii pot comanda, aflandu-se intr-o anumita filiala, un model care in momentul acela nu se afla pe stoc in filiala respectiva – urmand apoi ca acest model sa le fie livrat gratuit acasa.

DEICHMANN se angajeaza din punct de vedere social

„Ceea ce ma bucura in mod special este faptul ca firma-mama ne-a oferit de la bun inceput flexibilitate pentru a ne angaja si pe plan social”, spune Popa. Ajutorul pentru oamenii nevoiasi nu este numai o preocupare personala a familiei Deichmann, care are in proprietate compania, ci si parte a viziunii companiei DEICHMANN. Astfel si DEICHMANN Romania s-a angajat in diferite proiecte pentru oamenii nevoiasi: renovarea si dotarea unui cabinet de kineto-terapie in Targu Jiu, lucrari interioare de restaurare si renovare a caminului pentru copii „Dumbrava minunata” Pomarla din judetul Botosani, amenajarea si echiparea unui loc de joaca in curtea caminului pentru copii si a unei gradinite din Sfantu Gheorghe, judetul Covasna, amenajarea unui loc de joaca la caminul pentru copii „Casa Ioana” din Rupea judetul Brasov.

Grupul DEICHMANN continua in ofensiva dupa anul de succes, si stationar si online

DEICHMANN Romania este o filiala a companiei DEICHMANN SE. Aceasta este lider de piata in domeniul retail-ului german si european de incaltaminte. Grupul DEICHMANN a obtinut in exercitiul financiar trecut un venit brut de 5,6 miliarde Euro (4,8 miliarde Euro net), fiind prezent in 23 tari europene si in SUA. Cresterea cifrei de afaceri, neluand in considerare efectul valutar, este de 5,6 procente. In 2016 Grupul a vandut prin filialele sale stationare si prin magazinele online in jur de 173 de milioane de perechi de pantofi. La sfarsitul anului 2016 el opera in total 3.857 magazine si avea un numar de 38.252 angajati. Prin aceasta, compania a creat in 2016 aproape 1.000 de noi locuri de munca.

Citeste si:

In 2017, grupul DEICHMANN va deschide primele magazine in Franta si Belgia. In plus, compania va creste in continuare reteaua sa de filiale pe pietele existente, scopul principal fiind o crestere calitativa. Pentru anul curent grupul planifica pe plan international deschiderea a 262 noi filiale. In plus, vor fi modernizate 185 de magazine. In anul curent DEICHMANN va investi aproximativ 232 milioane Euro in infrastructura sa internationala.

Se continua de asemenea si expansiunea digitala. In prezent, grupul isi comercializeaza produsele pe plan international prin intermediul a 29 de magazine online proprii si a patru piete online. Pentru anul 2017 sunt planificate si alte magazine electronice in pietele respective, precum si oferte de servicii aferente.