“Nu”este unul dintre acele cuvinte pe care ai vrea sa le folosesti mai des cand vorbesti cu seful tau dar dintr-un anumit motiv nu o faci; te impiedica teama ca ai putea sabota relatia cu acesta sau, si mai rau, ca ti-ai putea pierde jobul. Este un risc pe care nu esti dispus sa ti-l asumi.
1. Respecta-i decizia
Chiar daca nu esti de acord cu perspectiva din care acesta priveste problema da-i de inteles ca esti constient de faptul ca el are puterea sa ia hotararea cea mai buna in cele din urma. Eviti astfel un conflict care nu face decat sa va imobilizeze abilitatea de a fi cat mai obiectivi in gasirea unei rezolvari.
2. Aminteste-i ca sunteti o echipa
Potrivit Fastcompany.com, “nu conteaza cine are dreptate”, ci ce anume este bun pentru companie. Uneori poti avea tendinta de a uita ca aveti acelasi obiectiv; la fel ca si seful tau, iti doresti sa iti faci treaba cat mai bine si sa ai un impact pozitiv asupra organizatiei. Decideti impreuna care este solutia cea mai benefica pentru intreaga echipa.
Citeste mai mult pe wall-street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro