Suporterii romani nu au fost niciodata niste rasfatati ai sortii cand vine vorba de fotbal. Toti stiu ce inseamna infrangerea si disperarea, dar cu toate astea se intorc de fiecare data sa isi sustina echipa, fara a-si pierde speranta.

Acesta este mesajul central al campaniei Bergenbier “Toti in galben, toti pentru Romania!”, semnata de Leo Burnett Group, in care suporterii sunt incurajati sa sustina echipa nationala la calificarea in Campionatul European de Fotbal 2016.

Campania le reaminteste suporterilor ca suntem aproape de a fi acolo unde eram odata. Dupa 7 ani de “cat pe-aci” sau “putin ne-a lipsit”, Nationala este in pragul unui Turneu Final.

In centrul campaniei se afla spotul TV, un elogiu emotionant dedicat suporterilor romani. Spotul este construit evidentiind contrastul dintre momentele dificile prin care a trecut Nationala de-a lungul timpului si sprijinul neconditionat al suporterilor. In ciuda tuturor momentelor de cumpana ale echipei lor preferate, acestia se ridica de fiecare data si merg mai departe, oferind sprijin neconditionat Echipei de Fotbal a Romaniei.

Campania include activitati In-Store, aparitii in mediul digital si in presa tiparita.
“In acest moment care va marca probabil destinul fotbalului romanesc, Bergenbier se gandeste la suporterii adevarati, care au fost alaturi de nationala lor in cele mai dificile momente. Suporterii romani, carora le dedicam acest spot, merita o calificare... si un Bergenbier rece cu care sa sarbatoreasca”., spune Valentin Stoenescu - Senior Brand Manager, Bergenbier

Portavocea suporterilor romani, Bergenbier ii incurajeaza inca o data pe acestia sa isi sustina favoritii si sa isi urmeze pasiunea. “Este un brand cu ADN-ul fotbalului in sange, care stie sa vorbeasca pe limba incercatului suporter roman.”, spune Radu Olteanu - Senior Copywriter, Leo Burnett Group


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.