Business 29 Mai 2014 13:22
Evenimentul care transforma Bucurestiul in capitala internetului din Europa Centrala si de Est pentru doua zile are din nou o zi dedicata creativitatii si campaniilor virale spectaculoase.

Mai multe agentii celebre vor veni pe scena ICEEfest sa prezinte culisele unor campanii care aduna zeci de milioane de vizualizari online.

SID LEE – agentia care de 15 ani se ocupa printre altele de campaniile de comunicare ale Cirque du Soleil - realizeaza campanii care exced cu mult granitele Internetului dar care folosesc forta virala pentru a atinge cat mai multi oameni.

Suedezii de la Akestam Holst vin la ICEEfest sa demonstreze ca nu doar creativii americani sau din Marea Britanie pot face campanii globale cu impact major.

Ei au avut idei precum publicitate outdoor care se transforma digital cand metroul trece pe langa ea pana la idei nebune cum ar fi deturnarea unei parade gay in interesul unui lant de magazine din Stockholm sau chiar transformarea unui om in difuzor viu.

Cei de la ACHTUNG! – castigatori ai Webby Awards – vor prezenta ingredientele prin care vizitatorii online pot participa live si extrem de interactiv intr-o cursa reala in urma careia pot castiga masina care alearga pe pista dar si
multe alte exemple si idei care forteaza imaginatia.

Lor li se vor adauga agentii globale majore precum DigitasLBI care se afla in spatele unor campanii celebre ale eBay, Delta Airlines, Coca Cola sau American Express.

Pentru prima data la un eveniment in Romania vine cu prezentari si agentia de creatie a Google, ZOO, care creaza idei exclusiv pentru site-urile gigantului industriei online.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.