Persoanele care isi publica fotografii cu mancarea servita in fiecare moment al zilei, dar si cele care ofera o multime de detalii despre viata personala sunt considerate "cele mai enervante" de pe platforma Facebook, potrivit unui sondaj realizat de sweatband.com.

Un numar de 1.793 de persoane au fost intrebate care sunt cei mai enervanti utilizatori ai platformei de socializare Facebook.

Astfel, utilizatorii care simt nevoia sa publice toate informatiile privind caloriile pe care le consuma si momentele pe care le petrec efectuand exercitii fizice sunt considerati de 53% dintre cei intervievati ca fiind cele mai enervante persoane care utilizeaza Facebook. De asemenea, 45% dintre respondenti considera enervante persoanele care publica pe Facebook fiecare fel de mancare pe care il servesc, scrie MEDIAFAX.

Pe locul al treilea al topului, cu 42%, se afla utilizatorii care publica mesaje criptate, iar pe locul al patrulea se situeaza userii care isi invita prietenii sa participe la diverse jocuri ale platformei Facebook.

Pe de alta parte, 36% dintre respondenti considera ca "parintii mandri" fac si ei parte din grupul utilizatorilor enervanti ai Facebook. De asemenea, pe locul al saselea se afla utilizatorii care ofera foarte multe detalii privind viata personala, cu un procent de 32%.

Totodata, sondajul realizat a aratat ca 26% dintre respondenti ii considera enervanti pe utilizatorii care dau check-in in fiecare loc in care merg. Obositori sunt si utilizatorii care trimit invitatii la diverse evenimente tututor persoanelor din lista de prieteni de pe Facebook.

Dintre cei 1.793 de respondenti, 22% au afirmat ca persoanele care comenteaza si apreciaza orice stare si orice fotografie a prietenilor pot fi enervante.

De asemenea, 19% dintre respondenti considera ca utilizatorii care isi promoveaza singuri afacerile pe Facebook pot deveni obositori si enervanti.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.