Vevo este principalul furnizor de continut al YouTube. Parteneriatul celor doua companii dateaza din anul 2009 si s-a incheiat in decembrie 2012, insa a fost reinnoit temporar in timp ce reprezentantii YouTube si Vevo au negociat o prelungire a acestuia.
Un reprezentant al companiei Google a declarat: "Am facut o investitie in Vevo. Suntem incantati de perspectivele lor si de faptul ca putem oferi utilizatorilor YouTube cea mai buna experienta muzicala posibila".
Pe de alta parte, oficialii Vevo au confirmat investitia facuta de YouTube, dar au refuzat sa ofere alte informatii.
Conform Billboard, YouTube detine aproximativ 7% din platforma Vevo, in care a investit o suma cuprinsa intre 40 si 50 de milioane de dolari.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro