Intr-una dintre intalnirile cu presa de la sediul din California, oficialii retelei sociale au subliniat ca miscarea este planuita indelung, avand ca scop scoaterea anumitor formate. Printre ele se numara reclamele care pun intrebari sau Sponsored Stories, reclame sociale.
“Principala plangere din partea advertiserilor este faptul ca e prea complicat sa iti dai seama ce tip de reclama sa folosesti”, a spus Andrew Bosworth, director of engineering si design. “Ei ne spun ce vor sa realizeze, dar nu stiu ce instrumente sa foloseasca”, continua el.
Citeste intregul articol pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro