Pro TV SA lanseaza in aprilie o noua televiziune de nisa, Acasa Gold, destinata iubitoarelor de telenovele. Canalul se adreseaza femeilor cu varsta cuprinsa intre 15 si 49 de ani, dar in special celor de peste 35 de ani, care doresc sa retraiasca, din caldura caminului, momente frumoase din viata lor prin ochii personajelor din telenovele.
"Conform studiilor oferite de companiile de cercetare, exista o «asteptare» foarte mare din partea publicului in ceea ce priveste canalele nisate", se arata in comunicatul companiei, citat de MEDIAFAX.
Un loc aparte in grila de programe Acasa Gold il va avea Colectia Gold, care va prezenta telenovele nemuritoare - productii clasice pe care telespectatoarele le cunosc, le indragesc si doresc sa le revada.
"Si in industria telenovelelor putem vorbi despre clasic. Rosalinda, Inima salbatica, Inger salbatic, Clona sunt titluri pe care iubitoarele de telenovele le revad cu aceeasi placere cu care un cinefil revede Casablanca sau Pe aripile vantului", a declarat Vanesa Cernea, director executiv Acasa TV si Acasa Gold.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Early Game Ventures Fund II - 60 de milioane de euro pentru startup-uri
Sursa: start-up.ro
-
TEILOR lansează DAAR: bijuterii cu diamante create în laborator
Sursa: green.start-up.ro
-
Se va mai scumpi berea artizanală? Ce spune Alexandru Bănescu, producătorul...
Sursa: retail.ro
-
Justin și Hailey Bieber așteaptă primul lor copil! Soția artistului este...
Sursa: kudika.ro
-
Libra Bank introduce inteligența artificială generativă în aplicația de...
Sursa: futurebanking.ro
-
Puterea rugăciunii aduce vindecarea inimii, a sufletului și a trupului
Sursa: garbo.ro
-
Implantul pe creier al Neuralink s-a defectat, dar Musk spune că este un...
Sursa: wall-street.ro