Un exemplu al intrarii in era digitala este montajul de promovare a spectacolului "Sondheim on Sondheim", lansat deja pe cel mai cunoscut portal de continut video din lume, in care apare cantand, printre altii, si Barbra Streisand, informeaza NewsIn.
"Promovarea in acest mod impune crearea de clipuri din ce in ce mai sofisticate", a explicat Peter Flaherty, autorul montajului pentru "Sondheim on Sondheim".
Unele montajele de promovare alterneaza momentele muzicale cu fragmente din interviuri inediate cu protagonistii si realizatorii spectacolului, pentru a apropia si mai mult publicul, si prin intermediul internetului, de lumea de pe Broadway.
Investitiile impresionante in aceasta directie sunt sustinute de incasarile din vanzarea de bilete. In ciuda crizei ce afecteaza pe tot globul si lumea culturala, celebrul teatru din New York a obtinut 1,02 miliarde de dolari in sezonul 2009-2010, fata de "doar" un miliard in cel anterior.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro