Intr-un interviu pentru The Kalb Report, miliardarul australian a mai spus ca, in opinia sa, majoritatea ziarelor americane vor ajunge, in cele din urma, sa taxeze accesul la continutul online, la fel cum a procedat el cu The Wall Street Journal si intentioneaza acelasi lucru cu The Times of London si alte publicatii ale sale.
"Cred ca majoritatea ziarelor vor pune un zid in fata continutului online, care nu va putea fi sarit decat daca platesti. Ramane de vazut cat de inalt va fi acesta, in sensul ca vizitatorii vor avea acces doar la cateva fraze sau la intreg articolul", a afirmat Murdoch, potrivit NewsIn.
Boss-ul News Corp. a mai subliniat ca interdictia de a accesa gratuit continutul online al ziarelor sale nu va viza doar Google si Microsoft, ci pe "oricine se afla in aceeasi situatie".
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Chinezii cumpără mai multe mașini electrice decât europenii și americanii la...
Sursa: wall-street.ro