Suma se refera la achizitiile de carte ale cumparatorului final si nu la cifra de afaceri cumulata a editurilor – din care circa 35% reprezinta discountul acordat societatilor de distributie de carte sau celor de retail.
Gurpul All a inregistrat afaceri de 4 milioane euro anul trecut, in crestere cu aproximativ 29% fata de 2007. Rezultatele au fost generate, pe de o parte, de cresterea veniturilor populatiei si, implicit, a consumului de carte, si, pe de alta parte, de sporirea productiei. In 2008, All a editat 303 titluri si a vandut 1.149.000 de carti, dintre care aproape jumatate au fost manuale scolare.
Pentru 2009, compania estimeaza o stagnare a cifrei de afaceri, chiar daca ultimii ani i-au adus cresteri cu procente de cate doua cifre. “Nu excludem insa (sau chiar anticipam ca asa va fi) o scadere a cifrei de afaceri in conditiile descresterii veniturilor populatiei, dar posibil si a alocatiilor bugetare pentru carte – care, in 2008, cel putin pe hartie au fost la Ministerul Educatiei de peste 30 milioane euro”, spune Scinteia.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro