Aproximativ 87% din zborurile continentale operate prin reteaua British Airways au decolat la timp, in noiembrie. Operatiunile British Airways de pe Londra Gatwick au depasit recordul strabilit pana in prezent, pentru orice transportator de dimensiuni comparabile, 94% din zboruri fiind operate la timp, in noiembrie.

Punctualitatea s-a imbunatatit cu fiecare luna, in ultimele sase luni, in noiembrie inregistrandu-se o crestere de 12% in comparatie cu luna iunie.Luna noiembrie a fost prima luna in care Terminalul 5 a fost complet operational si peste 13 milioane de clienti au beneficiat de facilitatile acestuia pe mai mult de 95.000 de zboruri.

Gestionand peste 90% din operatiunile Heathrow de pe un singur terminal, British Airways si-a imbunatatit, de asemenea, performanta in ceea ce priveste bagajele.

Citeste si:

Numarul bagajelor intarziate raportate la 1.000 de clienti a fost redus la 12, in noiembrie, in comparatie cu maximul de 38 de bagaje intarziate pe 1.000 de clienti in vara lui 2007.

Andy Lord, Directorul pentru operatiuni al British Airways, a declarat: „Punctualitatea noastra si performanta bagajelor continua sa se imbunatateasca cu fiecare luna, iar clientii nostri observa cu adevarat diferenta. Terminalul 5, dupa 8 luni de la inaugurare, a atins niveluri de performanta peste asteptari si depaseste performantele altor aeroporturi si terminale importante aflate in aceeasi faza incipienta a operatiunilor. Imbunatatirile au fost realizate in ciuda problemelor legate de pista si capacitatea traficului aerian de la Heathrow, iar acestea reprezinta cauza principala a intarzierilor cu care ne confruntam. Feedback-ul clientilor este foarte bun, niciodata nu am intregistrat un raspuns la fel de pozitiv in cadrul chestionarelor lunare distribuite clientilor.”