Un studiu realizat de Google indica faptul ca cei mai bogati oameni din lume prefera sa foloseasca Internetul atunci cand cumpara produse de lux, in detrimentul marilor mall-uri, informeaza AdvertisingAge.

In cadrul acestui studiu a fost analizat comportamentul consumatorilor foarte bogati, cu varste cuprinse intre 25 si 64 de ani, iar rezultatele contrazic teoria conform careia acestia prefera magazinele ultra moderne atunci cand achizitioneaza produse de lux.

Astfel, 95 la suta dintre cei 263 de milionari care au luat parte la studiu, au recurs la Internet pentru ultimele lor cumparaturi din clasa de lux.

Pe langa criteriul reprezentat de varsta, cele 236 de persoane cae au luat parte la acest studiu au o avere ce depaseste 1 milion dolari si venituri cumulate de minim 250.000 dolari pe an, in cazul cuplurilor, sau 175.000, in cazul celor necasatoriti.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.