Cu un nou director general si o concurenta tot mai serioasa, City Mall, primul centru comercial din zona de sud a Capitalei, isi propune o strategie de repozitionare, constand in schimbarea mixului de branduri si dezvoltarea de spatii de birouri.

City Mall are patru etaje si o suprafata inchiriabila de 19.000 metri patrati, in prezent fiind functionale doar trei etaje. In ceea ce priveste etajul al patrulea, reprezentantii mall-ului deruleaza studii de piata si intentioneaza sa transforme aceasta suprafata in spatii de birouri.

“Avem un proiect pentru amenajarea de spatii office, insa depinde de ultimele cercetari pe care le asteptam de pe piata. Stim sigur ca zona de birouri va fi la nivel superior, astfel incat nu vom intra in zona de retail. Incercam sa combinam aceste doua tipuri de investitii pentru ca, in esenta, merg mana in mana: zona de office genereaza un trafic pe zona de food-court (n.red.: zona de restaurante), care ofera servicii utile celor din birouri”, a declarat Mihai Agaficioaia, General Manager al City Mall.

Detalii despre mixul de branduri si durata procesului de repozitionare gasiti aici.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.