Facebook a inceput testele pentru un sistem prin care utilizatorii vor putea trimite la costul de 1 dolar mesaje persoanelor din afara cercului imediat de contacte din reteaua sociala, parte a eforturilor companiei de a identifica noi modalitati de a-si creste veniturile.
"Impunerea unui cost financiar celui care trimite mesajul ar putea fi cea mai eficienta cale de a descuraja mesaje nedorite si de a facilita mesajele relevante si utilie", se arata intr-un comunicat al Facebook.
Fiecare mesaj trimis va costa initial 1 dolar, insa Facebook intentioneaza sa regleze in continuare pretul. Doar utilizatorii persoane vor putea trimite mesaje folosind acest sercviciu, astfel incat companii importante, precum Coca-Cola, sa nu poata transmite cantitati mari mesaje catre grupuri de utilizatori.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro