Noua strategie de lansari a companiei din Redmond isi propune ca in mai putin de un an sa dezvolte sistemul de operare Windows 9. Acest lucru vine in contextul in care Windows 8, desi a beneficiat de un marketing bine pus la punct nu a reusit sa se impuna in primele saptamani de la aparitie, scrie Wall-Street.ro.
Chiar si asa, Microsoft a vandut 40 de milioane de licente Windows 8 in prima luna de la lansare, potrivit unuia dintre sefii diviziei responsabile de sistemul de operare, ritmul fiind mai bun decat la lansarea Windows 7, in urma cu trei ani, insa in urmatoarea perioada de timp risca sa piarda din avant.
Zvonurile despre Windows Blue au aparut aparut in mediul virtual inca din aceasta vara.
Citeste intregul articol pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro