Magazinele de profil care functioneaza doar online incearca sa-si contracareze concurenta oferind promotii zilnice si saptamanale pentru unele produse. Pentru a face intr-adevar o „afacere”, un client trebuie sa aloce insa timp pentru cercetarea comparativa a preturilor.

Segmentul vanzarilor pe internet a inceput sa capete o pondere mai mare, iar modul in care marile magazine incearca sa-i stimuleze pe cumparatorii mai comozi sunt reducerile de pret. Domo a scazut preturile cu pana la 15% pentru cumparaturile prin internet sau telefon, iar Flanco a lansat, tot pentru produsele achizitionate online, o campanie numita „Batem orice pret”.

Cumparatorii care apeleaza la e-shopping au avantajul ca pot vedea intr-o ora ofertele mai multor magazine, ca pot compara preturi si alege in consecinta. Potrivit site-urilor acestor magazine, produsele sunt pe stoc, deci disponibile pentru livrare imediata, iar transportul este inclus in pret. In plus, clientii pot beneficia de reduceri de la cateva zeci de mii de lei vechi la cateva sute, in functie de produs. Astfel, un aragaz Arctic, care in magazine are un pret de 679,9 lei, online poate fi cumparat cu 8 lei mai ieftin, 599 lei.