Firmele care vor participa la licitatie trebuie sa fi avut o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani mai mare de 370,968 lei.
Proiectele prezentate trebuie sa fie relevante din punct de vedere al elementelor fundamentale ale unei identitati vizuale (logo, paleta de culori, caligrafie, stil vizual, ghid de pozitionare / ierarhizare a informatiei, stilul fotografiei, inclusiv standardele de utilizare ale acestora), al calitatii tehnice a designului (coerenta declinarilor stilului vizual al unei identitati vizuale in aplicatiile acesteia) si al nivelului de complexitate (numarul de categorii de aplicatii ale unei identitati vizuale tratate de manualul de identitate), relateaza HotNews.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro