Conform The Next Web, Google ar pierde nu mai putin de 100 de milioane de dolari daca si-ar dezactiva site-ul pentru 24 de ore, avand in vedere ca gigantul web castiga 3 miliarde de dolari pe luna din publicitatea afisata pe motorul de cautare.
In cazul Facebook, pierderile s-ar ridica la 11,7 milioane de dolari, scrie capital.
Daca Twitter nu ar functiona timp de 24 de ore, compania ar pierde 380.000 de dolari.
Amazon si eBay, care au avut venituri de 30 de miliarde de dolari, respectiv 9 miliarde de dolari in 2011, ar putea pierde in 24 de ore 82 de milioane de dolari, respectiv 28 de milioane de dolari.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro