Desi Loganul este de aproape 6 ani pe piata, nimeni nu a reusit sa ofere pana acum o alternativa viabila pentru acest model. Si nu este vorba de lipsa de interes pentru aceasta zona de pret, pentru ca Logan nu mai este deloc un produs consumat doar pe pietele in dezvoltare. Criza de pe piata auto a generat o explozie a vanzarilor si in vestul Europei. Iar acest lucru a atras atentia producatorilor mari, noteaza Sotto.
Concurenti pentru Logan vor aparea sigur. Prima dovada, Toyota a dezvoltat deja un model low-cost, in zona de pret a Loganului, model prezentat la salonul auto de la New Delhi care se desfasoara zilele acestea in India. De altfel, productia noului model, botezat Etios, se va desfasura in aceasta tara. Si vanzarile vor debuta in India, dar nu peste mult timp Toyota va extinde aria de vanzari a acestui model.
Mai multe detalii despre acest model foarte important pe piata de mare volum gasiti aici.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro