Francezii spun ca in perioada dintre anii 1999 si 2004 accentul a fost pus pe modernizarea uzinei Dacia si a intregii structuri a constructorului roman. Renault a investit in aceasta perioada 489 de milioane de euro in modernizare, schimbarea liniilor de productie, pregatirea personalului, imbunatatirea conditiilor de munca, cresterea calitatii etc. In cadrul acestui ansamblu de investitii, doua modele au fost produse pentru a testa functionalitatea sistemului.
Dupa SuperNova si Solenza, lansate in 2003, Dacia Renault a mai scos "masina de 5.000 de euro" Dacia Logan (2 iunie 2004), model care a avut un succes incredibil in Europa de Est, Vest si in tarile din nord-vesul Africii; Logan MCV (octombrie 2006), nominalizat de The Independent ca fiind unul dintre cele mai bune automobile spatioase de pe piata; Logan Van si Logan Pick-up (2007); Dacia Sandero (iunie 2008), modelul a avut un succes nebun in Germania datorita programului Rabla; versiunea cu facelift a modelului Logan (iulie 2008); Dacia Duster (martie 2009) si Sandero Stepway.
Si pentru cei care inca nu sunt convinsi de succesul pe care Dacia Sandero l-a avut in Germania:
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Go big or Go home: cum să te extinzi în Silicon Valley ca firmă din România
Sursa: start-up.ro
-
Google Green Light este soluția software care poate fluidiza traficul în România
Sursa: green.start-up.ro
-
Se vor scumpi produsele Sabon din cauza războiului din Fâșia Gaza? Răspunsul...
Sursa: retail.ro
-
Construind poduri, nu ziduri: Ghid pentru a dezvolta relații sănătoase
Sursa: garbo.ro
-
România a avut cea mai mare rată a inflației din UE în februarie
Sursa: futurebanking.ro
-
Tarot online: Se teme că te poate pierde?
Sursa: kudika.ro
-
Ministrul Energiei: Reactorul nuclear de la Doicești va fi cu 20-30% mai...
Sursa: wall-street.ro