A doua generatie promite sa cucereasca si mai multi clienti decat predecesoarea sa, care oricum s-a vandut in aproximativ 1,8 milioane de exemplare, fiind cel mai de succes model Mazda, pe perioada productiei.
Mazda3 hatchback ataca in forta segmentul compactelorNoua generatie mizeaza mult pe designul sportiv, cu linii fluide, asemanatoare oarecum cu cele ale modelului Mazda6. Masina pare destul de masiva pentru dimensiunile pe care le are, datorita spoilerului fata cu grile foarte mari, fara a fi insa disproportionata.
Interiorul este lucrat mai atent si cu materiale mai bune calitativ, spun niponii, iar plansa de bord sportiva dipune de o noua sectiune in partea superioara, care integreaza display-ul sistemului de navigatie si cel al instalatiei audio.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Sotto
Sursa: Sotto
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro