Distractia, la moda in Bucuresti, aduce castiguri anuale de pana la 150.000 de euro, potrivit jucatorilor din piata.

Laser tag-ul a devenit un “must-have” si in Romania, dupa ce a cucerit Statele Unite si tarile europene prin dinamica si participarea activa a jucatorilor familiarizati cu actiunile de tip combat din filme si jocuri video. Actiunea se petrece indoor, intr-un peisaj post apocaliptic, cu rampe, labirinturi si obstacole, mult fum, muzica alerta si, bineinteles, armele cu laser care urmaresc in permanenta adversarul, obiectivul principal fiind obtinerea unui punctaj cat mai mare. Software-ul de monitorizare inregistreaza activitatea jucatorilor si emite la finalul jocului un raport care arata scorul individual, pe echipa, dar si evolutia generala a jucatorilor.

“Am observat ca jocurile care nu presupun existenta unui arbitru sunt primite mult mai bine de public si astfel s-a nascut LaserMaxx. Jocul este foarte bine perceput. In momentele de inceput ale laser tag-ului a trebuit sa depunem eforturi mai mari pentru a explica acest joc, multa lume il confunda cu un joc PC, desi il prezentam in mod explicit ca pe un joc real”, sustine Adrian Mateescu, managing partner LaserMaxx, locatie aparuta in urma necesitatii de a intampina clientii corporate ai evenimentelor Fara Cravata, derulate de agentia Palette, cu jocuri sportive cat mai competitive.

Citeste si:

Laser tag-ul, aparut anul trecut si in Romania, si-a castigat rapid fani. Desi abia la inceput, activitatea in sine are un potential imens de dezvoltare, fiind o oportunitate de viitor pentru antreprenorii romani. “Sunt foarte multi clienti care vin cu regularitate la Laser Megazone. Jocul este indeajuns de captivant si molipsitor incat nu te poti abtine sa nu povestesti prietenilor , colegilor sau familiei despre cum a fost si ce ai facut. Entuziasmul acestora este un mijloc extraordinar de promovare a serviciilor noastre. Oamenii cauta moduri noi de petrecere a timpului liber, astfel ideea acestui joc care a revolutionat o lume intreaga, nu avea cum sa nu faca furori si pe teritoriul Romaniei”, este de parere Oana Albu, manager Laser Megazone.

Click aici pentru a afla mai multe detalii despre investitiile si profiturile aferente acestui business cu laser.