Raiffeisen Bank reaminteste clientilor sai sa nu raspunda mesajelor electronice in care li se cere numarul de card si codul PIN, pentru a evita situatiile generate in ultima perioada de atacurile de tip phishing.
De asemenea, banca atrage atentia ca institutia nu solicita in nicio situatie, prin mesaje e-mail, informatii confidentiale de tipul parolei, a numarului de card sau a codului PIN, date care nu trebuie divulgate sub nici un motiv.
Raiffeisen Bank Romania este a treia banca dupa active de pe piata romaneasca si are o retea de peste 450 de unitati.
De la inceputul acestui an pana in prezent, si clienti ai altor banci - printre care Bancpost, Piraeus Bank, BRD-SocGen sau BCR - au fost tinta unor atacuri de tip phishing.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro