Raiffeisen Bank isi atentioneaza clientii, in urma atacurilor din ce in ce mai dese de tip phishing, ca nu a trimis si nu va trimite e-mail-uri de verificare, atentionare sau autentificare

Raiffeisen Bank reaminteste clientilor sai sa nu raspunda mesajelor electronice in care li se cere numarul de card si codul PIN, pentru a evita situatiile generate in ultima perioada de atacurile de tip phishing.

De asemenea, banca atrage atentia ca institutia nu solicita in nicio situatie, prin mesaje e-mail, informatii confidentiale de tipul parolei, a numarului de card sau a codului PIN, date care nu trebuie divulgate sub nici un motiv.

Raiffeisen Bank Romania este a treia banca dupa active de pe piata romaneasca si are o retea de peste 450 de unitati.

De la inceputul acestui an pana in prezent, si clienti ai altor banci - printre care Bancpost, Piraeus Bank, BRD-SocGen sau BCR - au fost tinta unor atacuri de tip phishing.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.