“Preluarea departamentului de marketing al Kanal D este o noua provocare pentru cariera mea. Kanal D este un brand relativ nou pe piata media romaneasca, dar care a crescut foarte frumos, reusind sa se impuna prin formate de emisiuni interactive. Imi doresc sa fac din acest canal un punct de reper pentru divertismentul TV din Romania si nu numai. Am ales acest canal deoarece vine si completeaza valorile si viziunea mea de business”, a declarat Anca Gheorghe (foto).

La randul sau, Hatice Soysev Kolat, general manager Kanal D, a afirmat ca postul de televiziune pe care il conduce avea nevoie de o persoana cu o “viziune noua” despre pozitionarea canalului pe piata din Romania.

“Ne bazam pe experienta sa in domeniul media din Romania si credem ca Anca impreuna cu echipa pe care o va coordona va reusi sa aduca Kanal D in topul preferintelor telespectatorilor indeplinind astfel obiectivul propus la lansare - acela de a se situa intre primii jucatori de pe piata media autohtona”
, a spus Kolat.

Anca Gheorghe si-a inceput activitatea in media si marketing in anul 1997 la TVR Iasi, dupa care a ocupat timp de un an pozitia de Brand Manager pentru Pro Sport Group, la Media Pro. A fost, pe rand, director de marketing si comunicare TVR si director de marketing TVR, pana in iunie 2006. Printre proiectele la care a participat se numara si procesul de rebranding al TVR.