Matthias Spaetgens (Managing Director Creation, Scholz & Friends Berlin) si Jan Leube (Chief Creative Officer, BBDO Berlin) formeaza prima echipa de creatie din juriul AdPrint 2009.
AdPrint ramane singurul festival European dedicat echipelor de creatie si, pentru al cincilea an consecutiv, conceptul de echipa merge dincolo de competitie, regasindu-se in juriul festivalului. Prima echipa care a confirmat prezenta in juriul AdPrint vine din Germania, dupa10 ani de la formare si 350 de premii castigate in festivaluri precum Cannes Lions, Cresta, Eurobest, Epica, London International Advertising Awards, D&AD, One Show si EuroEffie.

Matthias Spaetgens este in prezent Managing Director Creation la Scholz&Friends Berlin, agentie in care lucreaza inca din 1997, pentru conturi precum: A. Lange & Söhne, the Frankfurter Allgemeine Zeitung, Fujitsu Siemens Computers, HLX, jobsintown.de, TUI and Weru. Membru al ADC Germania si ADC Elvetia, dar si al D&AD, conform Big Won Report 2007, Matthias Spaetgens se afla in top 10 cei mai de succes directori de creatie din lume.

Coleg de echipa cu Spaetgens din 1998, Jan Leube este, de la inceputul lui 2008, Chief Creative Officer la BBDO Berlin. Asemenea lui Matthias, Jan Leube este membru ADC Germania si Elvetia si al D&AD din Marea Britanie.

Cea de-a zecea editie AdPrint va avea loc in perioada 12-15 februarie 2009 la Brasov. Inscrierile in competitie incep la 1 septembrie 2008 si se vor incheia pe 19 decembrie 2008.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.