Pe de alta parte, aportul veniturilor din zona de servicii postvanzare va creste si mai mult, conform lui Valmar. “Acestea, pe masura cresterii tarifelor, vor echilibra pierderea din partea de retail”. Oficialul APIA a mai adaugat ca in Romania sunt practicate tarife care reprezinta circa 30 la suta din cele de pe pietele auto din vestul Europei in ceea ce priveste serviciile, iar acest lucru limiteaza veniturile celor implicati in comertul cu masini. “In Germania, marginea unui dealer care isi face bine treaba este cuprinsa intre 1,5 si 2 la suta, iar la noi este de un pic peste 2 la suta, in 2007. Cred ca ne apropiem rapid de marginile de pe pietele din vest.
Despre autor:
Sursa: Gandul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro